Tuesday, 2 November 2010





Miksei mun vanhemmat pakottanu mua pianotunneille tai mille tahansa soittotunneille yhyhyy. Nyt strugglaan ton kitaran kanssa! Mutta viimeaikoina on taas ruvennut soittaminen kiinnostamaan ja opettelen taas kaikkea alkeellista. Alkeellinenkin on kivaa.


On ärsyttävää huomata kesken kuvaa joka näyttäisi vielä onnistuvankin että tusseja ei ole kuin muutama. Haluan 1000€ lahjakortin Akateemiseen! Ostaisin joka hemmetin tussin ja sitten saiskin kivoja kuveja :3
Tälläinen tuli. Sheesh.


MIKS TOI KUKKA ON SININEN

ahem

Vesiväreistä oon ruvennut tykkäämään nyt kun olen alkanut tajuta mitä niillä kuuluu tehdä. Maalailin viikonloppuna :) Haluaisin jo ensilumet! Mikään ei ole oikeasti niin ihanaa kuin odottaa yksin bussipysäkillä kaiken ollessa tuoreen valkoista. Siihen sitten pari kaunista biisiä ja voi aaaaahhhh.

Bruno Marsin Just the Way You Are on biisi mikä piti säästää juuri näihin hetkiin, mutta en voinut vastustaa kiusausta ja pistin sen pyörimään maalatessa. Nyt oon kyllästynyt siihen ja tarviin toisen. Aarh.

Hyviä biisiehdotuksia?





6 comments:

  1. oy screw you patita toi vesivärimaalaustyö on ylihieno :'( <3

    ReplyDelete
  2. Ihana maalaus! Ai että.
    Ja joo siis biisiehotuksen mä tulin heittämään noihin talvisiin yksinfiilistelyhetkiin :D
    Mystery Jets - Flakes
    Ihana.

    ReplyDelete
  3. Kiitos! kiitoskiitos!
    Ui toihan on kiva biisi~

    ReplyDelete
  4. HERRAJUMALA INES nää sun sarjakuvat!! XDxDÖkdfa etenkin tuukka ihan elementissään. eiku mitä.

    ReplyDelete