Tuesday, 24 May 2011

revolving doors

...soi päässä ja kuunneltava on.


käsialasta ei saa selvää... no jaa.

En ole jaksanut piirtää sarjispäivistä /D Tekee enemmän mieli keskittyä "oikeiden" sarjakuvien kehittelyyn. Piirrän hahmoja jotka on kiinnostuneita politiikasta ja maailmanparannuksesta siitä huolimatta että itse en näistä asioista tajua tippaakaan? mitä mitä?
Jos ikinä aion saada siedettävän B-juonen aikaan niin tarviin apua joltain jolla on yleissivistystä ja common senseä, haha. Ja pääjuonesta on vielä vähemmän ideaa. Helpointa on tutkiskella hahmokemiaa ja niiden pään sisäisiä juttuja...


eli pikkuruinen sketchdump. en ikin onnistu perspektiivissä D8< siis toi Oliver. joka meni jaloista niin persiilleen että leikkasin pois.
Klikkaamalla isommaksih.

4 comments:

  1. Haluaisin todella että saisit noista väännetty kokonaisen sarjiksen, koska tiedän että se ois todella upea. Olet niin lahjakas ja kaikkea. Ryhdyt vaan tuumasta toimeen! (mikä mä oon ketään petkimaan eteenpäin, varmaan 5 erilaista tarinaa kehitteillä enkä mitään oo saanu aikaseks jos Peterssonia ei lasketa) Ihan tosi! Minä kannatan!

    ...tiedän tarkalleen mitä tarkotat sillä, että hahmojen omat jutut on helpompia ku ehjän juonen kehittely.. toi on tosi tuttua.

    ReplyDelete
  2. ikikikiki 8'D kitus
    siinä vaiheessa kun hahmoihinsa kiintyy niin niille ei enää kelpaakaan mikä tahansa roskatarina ja silleetiä :D yleinen sotkeminen on kans liian kivaa.

    TOSIAAN PETERSSONIA SITÄ LISÄÄ KIITOS

    ReplyDelete
  3. haluun naha sun popartin!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. mä luin et poptartin ja nyt mun on pakko saada poptart.

    ReplyDelete