Sunday, 10 June 2012

kesä lähtee käyntiin vauhdilla, hih!

Tulin tässä joku reilu viikko sitten takaisin Steitseistä! Mmmm oon taas nähnyt vähän maailmaa, hyvä fiilis! <3 aattelin et valokuvat ois kova juttu kans







olin niin perkuleen pettynyt siihen ettei youtuupista löydy laadukasta Phantomia! haluun kuunnella sitä teemabiisiä. Hugh Panaro!!1 </3</3<////3 jäi harmittamaan etten ostanut sitä hemmetin soundtrackia paikan päältä.

Mutta New York! Todella mun suosikkimatkakohteita, kävin siellä 11-vuotiaana ja siitä lähtien oon himoinnut sinne takaisin. Olin ihan onneissani päästessäni siellä käymään <3<333456789 VIELÄ JOSKUS MONTA KERTAA UUDESTAAN




koko matkan pointti oli se, että serkullani oli yliopiston valmistujaiset joihin meidätkin oli kutsuttu. siispä pääsin Bostoniin käppäilemään Harvardin tiluksilla! ja ne valmistujaiset on ihan ku telkussa ällösokeripuheineen päivineen ja kesti monta päivää. MUTTA HATTUJA EI HEITETTY. seriously YHYYY TODELLISUUS PILasi kaiken paitsi et jotkut jätkät heitti niitä just because


Boston on siisti ja tyylikäs vaikka onkin iso kaupunki, tykkään. 


sit Michiganin Grand Rapidsiin ja yllättäen






rugbya kans! näyttää tosi hauskalta!


siis kattokaa ton jäbän afroa, ihan mieletön! :D


ja sit ilotulituksii heti perään ihan vaan huviks

S-Marketin kokonen ilotulituskauppa.


bäng


kipastiin kans Chicagossa päiväksi! SE ON IHANA ja kadulla on mielenkiintosta porukkaa









"In the United States, we march into the nearest shop and buy a pair of socks! There's one right around the corner, it's not expensive at all"

...wha



miks noin käy joka kerta ku mä lennän :( ei se mitään, seikkailu on hauskaa joskin aika väsyttävää.

seuraavana viikonloppuna

kyseessä on siis tämä tumblr-outous johon Reettis suostutteli mut n. 10 sekunnissa fb-chatin välityksellä



also


shirtless ninjas



4 comments:

  1. mmmm. shirtless guys (: ja seikkailu♥ mä tuun enskerralla mukaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo! ja sit kuvaillaan yhessä shirtless guyseja ja adventureillaan.

      Delete
  2. OMG muistan ton cossis, kun näin sen conis. Vaik siit onkin 2 vuotta kait...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho siitä on jo niin kauan :o hauska tietää että oli mieleenpainuva hahah

      Delete