Thursday, 7 November 2013

tein lettui taas yks päivä


7 comments:

  1. mä oon tämmöne kakru etelä-suomesta. qwq luen monii sarjisblogei ja kiinnostuin sun blogist kosk sun piirrustustyyli on värikäs ja hiano. ehk joskus itekkin uskaltaudu perustaa oman sarjisblogin... o-o

    ReplyDelete
  2. löysin blogisi jokunen aika sitten. vuosimallia -94 tyttö oulusta. pokémonit on helvetin jees juttu. samoin kaikki muut pelit. blogisi on kans mahti juttu :3

    ReplyDelete
  3. Mun pitäis kanssa tehdä lettuja tänään! Tunnet kyllä, labra-alaa korkeakoulussa opiskeleva, kohta jo parikymppinen (apua), koiriin hurahtanut naisihminen Vantaalta. Enkä oo unohtanut niitä pikkujoulusuunnitelmia!!

    ReplyDelete
  4. Mo oon sannia, ikää 20 vuotta ja rapiat, asustelen keski-suomen paikkeilla ja tykkään kissoista :3

    Mitäs tässä muuta, blogisi löysin kuukausi pari sitten, kun hain uusia blogituttavuuksia ja sen jälkeen oon käynyt täällä useamman kerran viikossa kurkkimassa uusia päivityksiä, sillä tykkään tyylistäsi ja päivityksistäsi! :D

    ReplyDelete
  5. oi, ihana kuulla teistä.
    ja kiitos myös ;u;

    Oona, en mäkään!! oon siellä kuukauden päästä.

    ReplyDelete
  6. Öööh.....söin perjantaina moneen vuoteen ekaa kertaa nugetteja ja maistoin kurkkumajoneesia. Oli hyvää ja sit tuli huono olo.... :) yey!

    ReplyDelete
  7. Vähän olen blogiasi seuraillut, mistä lie bongasin. Diggailen piirrostyylistäsi.

    ReplyDelete